سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :88790
تعداد کل یاداشته ها : 118
102/12/29
7:55 ص

پیوند ها دات آی آر

کابوس روزهای من

هرلحظه و هر جای که من

با پای لنگم می روم

فکرش را بکنید اگر قرار بود در این دنیای حقیقی هم هرجا که می خواستیم برویم و هر کاری که می خواستیم بکنیم - و البته اون جاهها و کارها موافق طبع برخی نبود - صفحه ای یک دفعه از آسمون می افتاد و جلوی راهت رو می گرفت و وقتی گرد و خاک ها می خوابید با کمال تعجب می دیدی عنوان روش نوشته پیوندها دات آی آر یا به زبون لاتین (payvandha.ir) واقعا فکرش بکنید ، چقدر جالب می شد . احتمالا توی شهرمون پر می شد از صفحاتی که در اونها یکسری نصایح شیک و زیبا و گاهی اوقات گرافیکهای نازنینی روش نوشته شده بود و در این صفحات هم دریچه هایی باز می شد که ما رو به یک زندگی خوب و خوش و سالم دعوت می کرد ، دریچه هایی که فکر همه چیز را کرده بودند : سرگرمی ، بازی ، فرهنگی ، ادبی ، مذهبی ، سیاسی ، اجتماعی و دهها دریچه دیگه که هر کدوم دنیایی را به ما نشان می دادند که فقط یک قدم با ما فاصله داشتند و با یک قدم ساده و سریع می تونستیم غرق نور و روشنایی و شادی شویم . اونوقت دیگه اصلا نیاز نبود که قدم در تاریکی و جهل و نادانی برداریم اصلا چه معنایی داره که ما سر به جاهای بد بزنیم و این خیابانهای راست و مستقیم را ول کنیم و به هر بیراهه و کوچه بس کوچه ای سر بزنیم و چه بسا که یک دفعه از کوچه باغهای تو در تو و تنگ و تاریک سر در بیاریم،  تازه هیچم معلوم نیست که اون جاها چه بلاهایی ممکنه که سرمون بیاد و یا ما بلایی سر کسی بیاریم  راستش هیچی بعید نیست. اصلا مگه خودمون خیابون نداریم پارک نداریم ، سینما نداریم ، رستوران نداریم . ما کتابخانه ها و مراکز فرهنگی ای آنجنانی داریم که الان - همین الانی -  که شما مشغول خواندن این خط خطی ها هستید خیلی ها از خداشونه که این مراکز را داشته باشند حال شما می خواهید به او ن جاها که معلوم نیست کجا هستند بروند خیلی بی انصافید.

واقعا فکرش را بکن یک نفر دائم کنارت باشه مثل این فیلمهای کارتونی و هی بهت بگه از این جا نرو از اونجا برو چقدر خوب می شد همه چی درست و عالی در می اومد.

دقیقا مثل همین دنیای مجازی خودمون که هرجا می خوایی بری اون فرشته خوش اخلاق و مودب پیوندها دات آی آر از راه می رسه و می گه پسر خوبم ، دختر نازنینم از این راه نری ها گرگه نشسته و کمین کرده که تو رو بخوره بیا دستت بده به من تا با هم از این طرف بریم و حال کنیم به همین سادگی . و اونوقت تو در حالی که غرق در خوشحالی و شادی شدی قدم در دنیای جدید پیوندها دات آی آر می گذاری و آنچه نادیدنی است آن بینی و اصلا هم نیاز به اون جاهای بد ، بد نداری و همه چیز خوب پیش می ره . 

می گی نه ؟؟؟ قبول نداری؟؟؟ خب کاری نداره ، امتحان کن  


91/9/29::: 1:9 ع
نظر()